wajib klik

11 December 2010

Seminar Gerak Usahawan Siswa 2010

Date : 11 Disember 2010
Place : Auditorium Uniten Muadzam Shah, Pahang
Time : 7.30 am - 5.00 pm

aku jadi crew utk tugas-tugas khas
bila ada kerja bru buat.
itulah kerja-kerjanya
kalau xde kerja mengular ler jawabnya
most of time mengular jer lah keje aku bersamm rakan-rakan
angkat makanan, angkat air kotak, hbskan makanan, hbskan minuman, agihkan minuman
dalam event ini, ada 5 speaker dr seantero malaysia
one of the speaker is Tan Sri Ali Hashim iaitu bekas pengerusi JCorp kalo xsalah aku la
aku bukan dgr sangat pun talk
bukan tak dengar lgsg tp dengar la jugak sikit-sikit.
hehe.. :)
utk berjaya dlm entreprenuer (btoi ker ejaan aku nie) ialah:
mesti ada idea sendiri dan jgn harapkan idea org lain utk memulakan bisnes
speaker tentang catur bistari pu ada jugak
showing how the way of Islam doing the business
siap ada simulation lg that means bg student experience about bagaimana game ini dimainkan
ingtkan nak main, tp dah penat
ayamas plak provide makan tgh hari
ayam die ta ingt dunia punya bg.
besar gler kot.kalo yg btol-btol lapar mmg should go ayamas
confirm kenyang beb!
antara org yg menjadi crew tugas-tugas khas ialah:
muhamin, pejak, ramon, ainul, afiras, muin dan lain-lain lg.
ramai lagi sebenarnya yg tolg tp diorg department lain
hahaha..
kerjasama membawa berkat!!



"sesungguhnya penantian ini satu seksaan
yang mengguris hati hingga luka"
lovemaidear

No comments: