wajib klik

15 March 2011

meniti hari-hari terakhir

Dah lama tak mengepos di blog aku nie.
sebab malas nak tulis and connection internet pon mcm hampeh jer
tetapi, today tergerak hati plak kan nak tulis sumthing dalam blog nie
today : 16 March 2011
just tinggal beberapa hari jer lagi untuk:
  1. keluar dari uniten nie sebab dah hbs blajar. alhamdulillah. sedar tak sedar aku dah nk habis dah degree kat uniten muadzam shah. 4 tahun beb.
  2. untuk start praktikal. kat mana xtaw lagi sebab kena consider banyak benda before i make my decisison
  3. bersiap sedia for the last final exam at uniten. so, tgl beberapa hari jer lagi nak study. waaa... aku xstart lagi.
Dah hampir 4 tahun aku kat muadzam and dah nak complete pon my study. so, after that i will become a person that holder BBA (Hons.) Business Administration in Human Resource Management. Then, start la kehidupan menjadi 'Penganggur Sementara' before dapat kerja.

Future Plan: sambung master or kerje depends on situation. kalau dapat keje, aku keje la dulu. kalau xdpt keje, sambung master. nk sambung dekat mana aku xkisah pon. dalam  negara or luar negara aku xkisah sangat. tp kalau boleh nak luar negara r. bley tgk negara org. hehe. hopefully. insyaallah.

before that, aku nak tunjuk subject exam aku for the last time. harap2 xsangkut la exam nie. hehe
  • Compensation Management
  • Strategic Management
  • Business Ethics
  • Industrial Relation
  • Occupational Safety and Health

wish me luck babe!


'bukan semua hari, hari kita
dan bukan semua hari, hari dia'

No comments: