wajib klik

20 January 2011

thanxx GOD

terima kasih Allah
sebab di pertemukan dgn si dia
seorang yang periang
seorang yang tabah
seorang yang ceria
kuat cemburu
tetapi tetap melayan kerenah aku
tidak pernah dia melenting sekalipun
terima kasih Allah
kuatkanlah ikatan kami
berilah kekuatan untuk mempertahankan hubungan ini
dia seorang yg tidak ragu-ragu menerima kelemahan aku
tidak akan aku menyakiti hatinya lagi
aku hanya mahu melihat dia tersenyum
bergelak ketawa
tidak akan aku biarkan deraian air matanya jatuh lagi
segalanya untuk dia
walaupun jauh beribu batu
namanya sentiasa terpahat dalam ingatan
semoga hubungan ini dapat dinoktahkan dengan satu ikatan
dia adalah
sharifah nur diyana
iloveyousayangsomuch!


p/s: belajar bawak moto elokelok. jgn jatuh lg tau.
sayang kamu babe!



No comments: