wajib klik

13 January 2011

korea drama?

korang layan tak citer korea? best ker? dulu aku mcm x berapa minat sgt dgn cter korea. aku tgk kejap jer mesti  dah fed up. mcm apa jer cter korea nie. hehe. tapi dah last sem nie, cter korea seakan memberi dimensi baru dalam hidup aku. haha. poyo kan ayat aku? tapi itulah sebenarnya terjadi sekarang. melayan citer-citer korea. best giler. 5 stars. hahaha. aku pon ngak tahu mcm mana aku bley terjebak dlm kes nie. before nie aku gelak jelah org tgk korea. skrg aku pulak layan cter korea. walaupun aku lmbt melayan, tapi xpelah. at least penah la jugak tgk cter korea. kalo dlm marketing, gne term 'laggard' kot means that lambat mencuba something new. dah ada org tgk, baru aku tgk. 

one of the korean drama aku dah hbs tgk ialah:


dari kiri:  Song Woo Bin, So Yi Jung, Goo Joon Pyo, Geum Jan Di and Yoon Ji Hoo

ala, cter nie confirm ramai layan kan. bagi aku cter nie best r. layan oh. lagu pon best jgk. haha.
ada jugak aku tgk blog org lain, siap letak lagi gambar one of the F4 members especially Goo Joon Pyo.  begitulah tarikan cter korea terhadap org Malaysia. tp aku suka watak Yoon Ji Hoo ( aku bukan gay k) sebab die nie relax jer, xder nak gelabah, gentleman, nad style, rambut die mmg style. aritue try cd cter nie kat popular. mahal gler rm99.90! gler r. baik aku burn jer. aritue dah burn tp xkuar substitle. cmne nak burn cter korea dgn subtitles? anybody can help me?

sekarang, aku layan cter Witch Yoo Hee. pun best jugak. kekdang tue gelak sorg2 aku. maki actor filem nie. hahaha. best ohh layan korea. tapi aku tak tgk hbs lagi cter nie. tinggal lagi 2 episode to go. nak habiskan malam nie jugak. please mata, bertahan k. 


barisan pelakon: Nam Seung Mi, Yo Joon Ha, Ma Yoo Hee, Chae Moo Ryong and Johnny Kruger

comel kan Ma Yoo Hee. serious comel gler. kawan aku pon cakap comel. haha. ske gler watak Chae Moo Ryong aka doktor cinta, apprentice Johnny Kruger, penjaga rumah dan lain-lain. sengal ubi btol mamat nie. lawak oh tgk die berlakon tp die memang style. 

p/s: more korean drama will be coming into my laptop. hehe

1 comment:

NurulBeraksi said...

haha~yes..adik ada geng...kaki korea..yahoo... :)