wajib klik

17 January 2011

need you!

malam nie
18 January 2011
02:14 pagi.
tak tido lagi. 
hati tak tenang
entah la
everything about her
aku taw aku bnyk wat salah kat die
selalu buat die nanages
selalu buat die terasa
what kind of boyfriend am i to her?
teruk kan aku.
walaupun kenal tak lama
aku mengaku aku mmg cintakan die
yeah, i should trust her k
i don't want to lose her
walaupun die ckp die cintakan aku
tak kan tinggalkan aku
aku takot maybe one day die akan fed-up dgn perangai aku
maybe die akan tinggalkan aku
aku xde hak utk halang die berkawan dgn spe2 jer
hilangnya seri dlm perhubungan disebabkan cemburu
sayang
i'm sorry to what i have done to u
i know i am always create trouble between us
i know i'm not the best person for you
but, please give me a chance to love you
create a smile on your face
make your day more bright than before
iloveyousharifah
i'm sorry sayang

2 comments:

Ceiler Mun said...

dalam p'cintaan kite kne pecaye pd psngn kite..tu je yg penting..klo xde kepercayaan hbngn xkn b'mkne dear..klo dye ade 999 kebaikan and 1 kejahatan, tgk la pd kebaikan dye..n klo dye ade 1 kebaikan n 999 kejahatan skalipon, tgk la pd kebaikan dye.. insyaALLAH hbngn akan bhgie.. chill k..^__^

lovemaidear said...

okay. thanxx bella for your support. thanxx jugak bg advise for me. :)